Բնագիտության ամփոփում

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Սա իմ բնագիտության բաժինն է։

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Ինձ հետաքրքիր էր Լույս և ձայն թեման։ Շատ հեշտ էր հողը թեման՝ Հողը։

Դժվար թեմաներ չեն եղել։

Ես կատարել եմ

Սնկեր

Լույս և ձայն

Ապարներ և օգտակար հանածոներ

Հողը

Ճանապարհորդություններ Աֆրիկայով

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Իմ կարծիքով բնագիտությունից ստացած գիտելիքներս ամենուր շատ պետք կգան ինձ ։ Օրինակ գյեւղում տատիկիս հետ ճիշտ ձևով ծառ ենք տնկել, սերմեր ենք ցանել; Ընտանիքով արշավ էինք գնացել Բյուրական՝ ես տեսա թունավոր սունկ և զգուշացրեցի, որ հեռու մնան։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Այս ուսումնական շրջանում մասնակցել եմ մի քանի ֆլեշմոբի, բայց չեմ հաշվել։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

Բնագիտական ստուգատես

Բնագիտական փորձ

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

Ես ինձ գնահատում եմ 10\8.5։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *